FANI MARKI Z KONINA I OKOLIC
OBSERWATOR‽
Witam!
Jakie¶ 3 miesi±ce temu kupi³em sobie moje pierwsze bmw, na pierwszy rzut oka autko by³o ok ale...
Po jakim¶ czasie zorientowa³em siê, ¿e auto traci na mocy jak jest rozgrzane albo jak jest wy¿sza temperatura jak teraz, tj. co¶ ko³o 30 stopni w tej chwili.
Auto by³o oddane do serwisu bmw, stwierdzili, ¿e valvetronic jest do wymiany oraz, ¿e kapie olej pomiêdzy pomp± pró¿niow±, a cylindrem. Po wymianie valvetronic'a oraz uszczelki od pompy, silnik chodzi równo, ale niestety dalej traci moc przy rozgrzaniu. Niestety równie¿ po tej wymianie odnotowa³em wiêksze spalanie, co¶ ko³o 10l/100 gdzie wcze¶niej mia³em ko³o 8.5l/100 (normalna jazda, bez szaleñstw do roboty). Czy pompa pró¿niowa (vacum) mo¿e mieæ wp³yw na to wszystko ?
Wymieni³em ju¿ ¶wiece, vanosy, valvetronic i dalej mam problemy z moc± auta. Sprawdzi³em cewki, wszystko jest okej. Nie mam wiêcej pomys³ów.
Mo¿e polecicie jakiego¶ dobrego speca od BMW, który ZNA siê na rzeczy i jest w stanie mi pomóc, bo nawet w BMW nie mog± stwierdziæ co jest grane...
Dodam jeszcze, ¿e autko ma przejechane 105 000 km wiêc wykluczy³em wtryski, raczej nierealne przy tym przebiegu (przebieg sprawdzony w salonie BMW ponoæ realny :)
Z góry dziêkujê!
BMW E90 320i/150km *n46 r 2006.
Offline