FANI MARKI Z KONINA I OKOLIC
Gość
Po woli za oknami widać zbliżającą się wiosnę,więc trzeba zadbać o nagłośnienie auta.Przed końcem roku udało mi się zadbać o nagłośnienie przodu, gdzie został założony odseparowany dwu drożny system JBL. W tym roku zmieniłem głośniki średnio nisko tonowe na INFINITY, a głośniki wysoko tonowe zostały firmy JBL. Do napędu posłuży wzmacniacz 4-kanałowy MAGNAT EDITION FOUR 1000 gdzie będzie pracował w mostku 3-kanałowym, a do napędu niskich tonów został zakupiony subwoofer firmy HERTZ DS 300. Wczoraj zabrałem się do wykonania obudowy wyliczonej programem WinISD na 35 L. Do obudowy zastosowałem płytę MDF o grubości 20 mm. Ze względu na bardzo wygłuszony bagażnik jaki ma BMW obudowa będzie z bass refleksem. Poniżej zamieszczam wstępne fotki obudowy, która na razie trzyma się na kilku wkrętach,do tego dojdzie klej oraz nie zbędny silikon do wypełnienia nieszczelności po cięciu wyrzynarką. Wykończenie końcowe to oszlifowanie całej obudowy do równości oraz materiał, chciałbym w kolorze szarym jak tapicerka bagażnika, ale w ostateczności może być czarny.
Kolejne etapy pracy już nie długo :)
ja bym sobie odpuscił tego magnata.... jakościowo są do dupy a pozatym hertz ma pewnie 250w w rms to nie starczy mu mocy zeby zagrac dobrze... takie moje zdanie
Offline
Gość
Ogólnie magnaty nie są za dobre,choć ta edycja ma porządne 2 przetwornice oraz dobrej klasy mos-fet ,wiem ,bo rozkręcałem go,w końcu jestem elektronikiem :). Co do hertza jest to prądożerny głośnik i na pewno potrzebuje więcej mocy niż może zaoferować mu magnat w mostku,ale to ma mi podkreślić niskie tony,a nie wyrwać bagażnik wiec mocy wystarczy. :) Może kiedyś jak będzie luźna gotówka to zamienię na coś innego .Miałem okazje kupić okazyjnie wzmacniacz AUDISON-a SRX 3 za 500 zł jak znasz temat to wiesz o jaki wzmacniacz mi chodzi :) ale w złym momencie kumpel sprzedawał,bo tuż przed urodzeniem się mojej córki,więc miałem ważniejsze wydatki :)
Ostatnio edytowany przez neptun11651 (2011-03-16 13:24:40)