FANI MARKI Z KONINA I OKOLIC
Witam wszytkich. Mam problem otóż wychodzi mi rdza od strony pasażera głównie progi odkreciłem fotel podwinoiłem dywanik i co zobaczyłem masakre:( pełno jest rdzy jak uderze srubokretem wpadnie na wylot jak go kupiłem było ładnie było od spodu posmarowane chyba biteksem (taka guma) teraz to jest wszytko odkleja i jest koszmar co z tym zrobic na podłoge wstawić blache i to wszytko zasmarowac? a co z progami te progi sa metalowe? one w srodku sa puste dzis odkleiłem ta gume włozyłem reke to wyciagam tam z tone zrdzy piachu itp. koles zrobił tak alby było a teraz wszytko wychodzi co zrobić ?:(aha i tylko tak jest od str pasażera od kierowcy jest gitara amoze kupić próg i go wspawać? zna ktos kogos kto mi to zrobi?
Offline
podjedz do jakiegoś blacharza co dobrze Ci to zrobi, nie powinno być mega kosztów, nie baw się w łatanie, od razu nowy próg... i podstawa to dobrze zakonserwować:)
Offline
Gość
dokładnie nie baw się w wspawywanie kawałeczków skoro mówisz że jest masakra to kup kawał e36 bo z tego co pamiętam to masz e36 :) znajdź dobrego blacharza i GOOO!!! moja rada jest taka żebyś zrobił to jak najszybciej bo ruda jak się rozbuja to nawet się nie obejrzysz a będziesz szorował tyłkiem po ziemi
Pozdro T.
Admin♛
jak chcesz to dobrze zrobić to wywal dywan daj do piaskowania i jak próg jest ok a gnije tylko podłoga od progu wewnętrznego w str. środka to wstaw "L" z blachy spawy przeszlifuj na to antykorozja i baranek jak ci sie sypie próg to lipa max bo jak ktoś sie do wstawiania progu nie przyłozy to ci bd pękał szpachel na spawach na drugi sezon
wjedz na kanał spr całą podłoge bagażnik itp itd czy sie opłaca robić jak już bedziesz robił podłoge to najlepiej poodklejać maty bitumiczne i spr pod nimi co sie dzieje
albo będziesz robił dobrze albo tanio
Offline
patryk konin napisał:
jak chcesz to dobrze zrobić to wywal dywan daj do piaskowania i jak próg jest ok a gnije tylko podłoga od progu wewnętrznego w str. środka to wstaw "L" z blachy spawy przeszlifuj na to antykorozja i baranek jak ci sie sypie próg to lipa max bo jak ktoś sie do wstawiania progu nie przyłozy to ci bd pękał szpachel na spawach na drugi sezon
wjedz na kanał spr całą podłoge bagażnik itp itd czy sie opłaca robić jak już bedziesz robił podłoge to najlepiej poodklejać maty bitumiczne i spr pod nimi co sie dzieje
albo będziesz robił dobrze albo tanio
Patryk tanio to można na giełdę ale nie do siebie :)
Offline
rybadamian napisał:
patryk konin napisał:
jak chcesz to dobrze zrobić to wywal dywan daj do piaskowania i jak próg jest ok a gnije tylko podłoga od progu wewnętrznego w str. środka to wstaw "L" z blachy spawy przeszlifuj na to antykorozja i baranek jak ci sie sypie próg to lipa max bo jak ktoś sie do wstawiania progu nie przyłozy to ci bd pękał szpachel na spawach na drugi sezon
wjedz na kanał spr całą podłoge bagażnik itp itd czy sie opłaca robić jak już bedziesz robił podłoge to najlepiej poodklejać maty bitumiczne i spr pod nimi co sie dzieje
albo będziesz robił dobrze albo tanioPatryk tanio to można na giełdę ale nie do siebie :)
byłem dzis u blacharza pow mi ze wyspawa od nowa cały próg na podłoge wspawa blachy i porobi obok jest lakiernik i bedzie wszytko malował blacharz mi po od 250-300zł lakiernik 300zł z farba ze wszytkim no i próg około 100-150zł kazał mi zamówić z firmy kllemend czy coś takiego zrobi mi po sw dopiero do tego czasu chyba sie nic nie wydarzy
Offline
MarekBMW21 napisał:
rybadamian napisał:
patryk konin napisał:
jak chcesz to dobrze zrobić to wywal dywan daj do piaskowania i jak próg jest ok a gnije tylko podłoga od progu wewnętrznego w str. środka to wstaw "L" z blachy spawy przeszlifuj na to antykorozja i baranek jak ci sie sypie próg to lipa max bo jak ktoś sie do wstawiania progu nie przyłozy to ci bd pękał szpachel na spawach na drugi sezon
wjedz na kanał spr całą podłoge bagażnik itp itd czy sie opłaca robić jak już bedziesz robił podłoge to najlepiej poodklejać maty bitumiczne i spr pod nimi co sie dzieje
albo będziesz robił dobrze albo tanioPatryk tanio to można na giełdę ale nie do siebie :)
byłem dzis u blacharza pow mi ze wyspawa od nowa cały próg na podłoge wspawa blachy i porobi obok jest lakiernik i bedzie wszytko malował blacharz mi po od 250-300zł lakiernik 300zł z farba ze wszytkim no i próg około 100-150zł kazał mi zamówić z firmy kllemend czy coś takiego zrobi mi po sw dopiero do tego czasu chyba sie nic nie wydarzy
ten lakiernik to z torowej bedzie mi malował moze wam tez kiedyś coś robił?
Offline
Jak go kupiłeś to z półtorej roku wcześniej ja to smarowałem barankiem i minią bo się pęcherze pojawiały i nic więcej nie było robione i żadnych dziur też nie było.
Zrobiłem nim przez te 1.5roku około 32tys km i nic się nie działo. A to że Ci wyszło to nie powinieneś się zbytnio dziwić, bo jako posiadacz e36 zapewne wiesz ze progi w tym modelu to wielki minus bo gniją...
Najlepiej wspawaj nowy jeśli chcesz tym jeszcze pojeździć.
Offline
iroonhide napisał:
Jak go kupiłeś to z półtorej roku wcześniej ja to smarowałem barankiem i minią bo się pęcherze pojawiały i nic więcej nie było robione i żadnych dziur też nie było.
Zrobiłem nim przez te 1.5roku około 32tys km i nic się nie działo. A to że Ci wyszło to nie powinieneś się zbytnio dziwić, bo jako posiadacz e36 zapewne wiesz ze progi w tym modelu to wielki minus bo gniją...
Najlepiej wspawaj nowy jeśli chcesz tym jeszcze pojeździć.
No wiec jednak robie to co pisałem;) auto stoi juz u blacharza no wiec do rzeczy. Z tego co widziałem no to auto było nieźle uszkodzone;p owiedział bym ze owineło sie wokół drzewa;p robota była partacka za tanie pieniądze i dlatego sie tak wszytko stało. Próg kupiłem nowy koszt 100zł firmy niemieciej klamen cos tam;] blacharz mi juuz wspawał podłogę ładnie zrobił wyglada na dosc solidna robotę mówi ze teraz nic nie bedzie sie działo podłoga jest zasmarowana kauczukiem i barankiem i teraz pytanie lakiernik? mam goscia z torowej ale nie wiem jak z terminami jutro odbieram auto blacharz wzioł 300zł dużo czy mało? ale powiem wam jest duzzo zrobione praktycznie cała str od pasażera bo od str kier to jest gitara;)
Offline