FANI MARKI Z KONINA I OKOLIC
★
Czesc
Gdzie mozna w koninie zrobic swap 3.0 z vanosami w e30? Pytalem dwoch mechanikow to nie chca sie podjac. Ktos mi radzil zapytac chlopakow od driftu, ale nie mam zadnego kontaktu. Macie jakis dobrych mechanikow godnych polecenia?
Pozdro,
Andrew
Offline
Gość
ja tez myśle ze lepiej byłoby podłubac samemu jaka to satysfakcja :)
★
Nie mam jak, nie mam gdzie, nie mam czym. Poza tym elektryka i EWS to kosmosy dla mnie. Wole komus oddac i cieszyc sie bezawaryjna furka. Nie interesuje mnie mechanika wiec szukam kogos kto zrobi swap. Mysle ze samemu to sobie mozna wycieraczki zmienic albo zderzak, ale nie silnik w dodatku M54.
Ostatnio edytowany przez andrzej320 (2011-10-30 15:09:21)
Offline
Admin♛
Nie robi tego zarobkowo więc sie nie wykosztujesz
Offline
Admin♛
dobra flaszka i bd SWAPicho
Offline
★★★★
ooo widze że kolega ruszył z moimi myślami na przód swap ok 2000 Cie wyniesie (bez silnika) na allegro jest kilka firm co się w tym specjalizują :)
Offline
★
Dzieki znalazlem, zadzwonie i pogadam. To jego niebieskie e30 widzialem ostatnio na przemyslowej jak wyjezdzal z myjki. Glosne troche :)
Offline
Admin♛
w Poznaniu chłopaki wiedzą o co chodzi wpisz sobie w googla Stammek
albo jak jesteś zdecydowany na 100% i masz pieniążki to moge zapytać kogoś kto ci to być może ogarnie za mniejsze sianko pod Toruniem
Offline
PS. temat zaczał sie o swapie m54 co jest dosc ciekawym temat i szkoda jakby miał się skonczyc na bezsensownej kłótni czy wrzucaniu....
Mam pytanko co do hamulców w e30 zeby zmienic je na 5x120 trzeba przod dać od e36 sedan/kombi/coupe a tył od compakta ? i jak sprawa z wydechem jesli wstawiamy do e30 m52b28 to podejdzie seryjny wydech od b28 z e36 ?
ahaa i jeszcze jedno Kuba czy spawacie sami łapy pod silnik ?
Offline
Jeśli chcesz zmienić przód na E36 to zmian jest sporo. Po pierwsze musisz zmienić całe kolumy mc phersona czyli zwrotnica, amortyzator, no i do tego zacisk i tarcza wentylowana od E36 (286mm). Po drugie musisz zmienić wahacze, bo te od E30 spowodują przesunięcie koła w tył o 2cm. My robimy swoje customowe wahacze. Wszystkie E36 miały identycznie zawieszenie z przodu - nie ważne czy to coupe, compact czy kombi. Tył pasuje tylko od compacta, a tarcze wychodziły w E36 318TI, 323TI i w niektórych TDS'ach. Zawieszenie od E36 jest szersze - w E30 ma 1418mm, a E36 ma 1471mm - warto o tym pamiętać. Sprężyny od E36 nie pasują do E30 bo są wyliczone dla innej masy - E30-ka będzie na nich podskakiwać jak zając. Trzeba kombinować z amorkiem od E36 i sprężynami oraz poduszką od E30.
Seryjny wydech nie będzie pasował, trzeba go dość mocno poprzerabiać, ale jest to wykonalne. Najlepiej przerobić wydech od E36 328 - wychodził w wersji ze stali kwasoodpornej.
Łapy zawsze custom, poduszki też.
Pozdr,
K
Ostatnio edytowany przez kuba_E30 (2011-11-05 11:06:46)
Offline
Admin♛
Co do SWAPowców to PUZ no coment masówka No Kuntek nażekał na swapa u ruszkosa
ale ja nie mówie o żadnym z nich
ale najlepiej oddaj auto do Kuby i będzie wiadome jak robi, nie tylko z opisów i zdjęć
a potem dasz mi auto na tydzień i bd nim jeździł i wydam ocene cz dobrze zrobili czy zjebali robote
Offline
A widziałeś kiedyś silnik RB25DET? Albo montowałeś kompresor do M50?
Chodzi Ci o latanie bokiem? Przecież ja jeszcze nie zacząłem nawet trenować a auto przejechało 25km i nadal jest na dotarciu (cylindry/tłoki/panewki) i widać to po filmach, że sytuacji kiedy deptam w podłogę jest bardzo mało a jeśli już to na max sekundę. Jak auto będzie wystrojone i dotarte to zapraszam na trening na lotnisko w Kazimierzu (pewnie w okolicach marca). Tak się mówi siedząc za monitorem, ale zupełnie inaczej jest jak człowiek siądzie na prawym. Wpadnij kiedyś do huty to przejedziemy się po lokalnych dróżkach. Stawiam piwo, że zdanie Ci się odwróci. Ostatnio woziłem Mikołaja Jędro (ma E30 z S52) i pamiętam z tego dnia dwa komentarze "o kobieta lekkich obyczjów :), jak to zapierdala" i drugi po tym jak się przejechał "ja pierdole, to się samo prowadzi". Zasadniczo żadnym seryjnym autem nie polecisz takim kątem jak lata moje auto. Filmiki, które są w necie nie oddają ani możliwości mojego auta, ani moich umiejętności. Po prostu huta to nie jest obiekt na nagrywanie filmów pokazowych - brak dużych zakrętów, brak prostych gdzie można się napędzić, brak równego asfaltu (sam zobacz jak wygląda zajezdnia). Btw. Na takim naleśniku z przodu na dziurach po prostu strach jechać.
Offline