FANI MARKI Z KONINA I OKOLIC
Oczywiście można złożyć duży silnik tylko po takiej modyfikacji muszą być wykonane kolejne, żeby miało to ręce i nogi. Ze względów bezpieczeństwa podstawą w mocnym silniku są hamulce oraz tak jak pisał wcześniej OnlieSt, czyli dyferencjał , wał itp.
Ostatnio edytowany przez Pawik (2014-01-17 07:41:12)
Offline
ryba włożył 2,5 i faktycznie dużo gratów zostawił z 1.8 ale to jest wszystko na krótką mete, dyfer jest za słaby i przełożenie nie to co powinno być, auto sżlo ponoć dobrze ale wyhamowanie było dosc cieżkie:/ wiec to musi miec rece i nogi jak juz wymiana silnika to reszte gratów zeby to było bezpieczne... apropos automatu to kumpel ma e39 2.8 w automacie i mowi że nic wiecej od auta nie chce,samochod jezdzi dobrze, wygodny no i dla mleniwców :) hehehhe
Offline
tak tylko jak bedziesz chcial poszalec to np automat juz ci nie da radosci z latania bokiem bo nie zrobisz redukcji a w tych starych automatach jak np w takich 7kach jak mucha ma masz tylko D N P i R wiec sie nie pobawisz, chyba ze kupujesz auto zeby sie lansowac i jezdzic spokojnie :)
Offline
Jak napisał Guma - 2.000-2.500 pln. Kamil - który zajął się moim zawieszeniem- też taką kwotę musiałby zainkasować. W szybkiej rozmowie, poza przekazaniem napędu, sprzęgłem intrygowała go sprawa pedału sprzęgła :)
Taniej, prościej i pewniej jest zmienić auto.
Offline
★★
Ja w tej skrzyni mam tak ie pozycje do zmiany biegow P R N D 1 2 3 i przelacznik na trzy pozycje S D M ....
Offline
★★
I tak przemyslalem bede jezdzil az sie ta skrzynia calkiem zepsuje bo ogolnie da sie jezdzic i wogole tylko czasami trzeba przeciagnac do 4tys . Obrotow zeby przelaczyl bieg ale tylko z 3 na 4 tak jakby zalaczal sie tryb sport najwyzaj jak padnie kupi sie nowa:-)
Offline