FANI MARKI Z KONINA I OKOLIC
Witam mam do was pytanie bo jest chec kupienia e60 zarazilem rodzicow miloscia do BMW pytanie brzmi czy sa awaryjne jaki najlepszy silnik (w gre wchodzi wylacznie benzyna) ogolne odczucia plusy minusy bede wdzieczny za kazda opinie :)
Offline
chłopaki mieli w dobrych pieniadzach aż przez chwile pomyślałem o szybkiej zmianie :) nawet to 2.0 w bynie z gazem by mi wystarczyło :) za smiech pieniądz i gaz holenderski prosto z niemiec :) ah ta wygoda :)
Offline
OnlieSt napisał:
może lepiej napisz jaki budżet
moze powiem tak rocznik gdzies 2003-2005 nie chce konkretnych aut zebyscie wstawiali :) tylko po prostu opinie co sie psuje najbardziej na co zwracac uwage przy kupnie i jaki najlepszy silnik benzynowy
Offline
Moderator
wydaję mi się że 3 litry w benie to akurat do tego auta:) psuje się pewnie jak każde ponieważ ich produkcja rozszerzyła się na cały świat więc jak masz możliwośc to szukaj takich co były składane w niemczech. taki mój mały przesąd że bmw to musi byc z DE hehe. najlepiej z monachium hehehe
Offline
a jak bedziesz chciał sobie kupić z4 to co? nie kupisz bo nie z monachium?
jesli w tych rocznikach to polecam jednoski 3litrowe te 520 to nic innego jak M54B22 a to 2.2l raczej jest za słabe do tej lochy
3.0D dość wadliwe turbawki podobno bardziej wadliwy niz 535d i trzeba klapki usuwać ale jeśli trafi sie zadbany egezmplarz to problem z głowy natomiast jeśli tylko w gre wchodzi benzyna to polecam silniki z gamy N5x są to raczej bezawaryjne silniki, valvetroniki tam juz sie nie jebią jedyny problem to jest taki że do N53 gazu sie nie założy. Jeszcze raz powtórze kilku znajomych ma te 3litrówki (różne z seri N) i są bezawaryjne nie piją aż tak dużo a są dynamiczne :)
Offline
OnlieSt napisał:
a jak bedziesz chciał sobie kupić z4 to co? nie kupisz bo nie z monachium?
jesli w tych rocznikach to polecam jednoski 3litrowe te 520 to nic innego jak M54B22 a to 2.2l raczej jest za słabe do tej lochy
3.0D dość wadliwe turbawki podobno bardziej wadliwy niz 535d i trzeba klapki usuwać ale jeśli trafi sie zadbany egezmplarz to problem z głowy natomiast jeśli tylko w gre wchodzi benzyna to polecam silniki z gamy N5x są to raczej bezawaryjne silniki, valvetroniki tam juz sie nie jebią jedyny problem to jest taki że do N53 gazu sie nie założy. Jeszcze raz powtórze kilku znajomych ma te 3litrówki (różne z seri N) i są bezawaryjne nie piją aż tak dużo a są dynamiczne :)
a te 3 litrówki wychodziły też bez bezpośredniego wtrysku?
Offline